Események

Események

Nemzetközi Tréning Nap – Athen

2019. április 4-5. Az egyesület elnöke és PR kapcsolati alelnöke 2 napos nemzetközi tréningen vett részt Athenban, amely a nemzetközi anyaszervezet, az International Management Assistants által kerül évente megrendezésre. A tréning során több neves szakember tartott lebilincselő előadást az asszisztens szakmáról, kihívásokról és számos tippet hallhattunk  gyakorlati megoldásokra, stresszkezelésre, a személyes márka felépítésére vonatkozóan. Ez volt számunkra az első alkalom, hogy bemutatkozhattunk személyesen is a nemzetközi szervezet tagjai előtt és baráti kapcsolatokra is szert tehettünk.

Tovább olvasom »

“Az irodaszervezés protokollja – protokoll az irodában”

Egyesületi napunk előadója: Nagy József, protokoll szakértő és kommunikációs tréner, a Magyar Röplabda Szövetség operatív igazgatója 2019.március 7.  Nagy József több évtizedes tapasztalattal rendelkezik az államigazgatásban és számos civil szervezet vezető tisztségviselőjeként betöltött szerepénél fogva protokoll, rendezvényszervezés, kommunikáció, sajtó szakterületeken. A kiváló szakembertől megismerhettük a megfelelő irodavezetés kulisszatitkait; a tárgyalások színvonalas előkészítésének és lebonyolításának ismérveit; az asszisztensekkel szemben elvárt megfelelő irodai megjelenés és viselkedés szabályait; vezetőkkel, munkatársakkal, üzleti partnerekkel szembeni verbális és non-verbális kommunikáció eszközeit.

Tovább olvasom »

“Országok és szokások”

Egyesületi napunk előadója: Gáspár Ágnes, a Menedzserasszisztensek Magyarországi Egyesülete alelnöke, címzetes egyetemi docens, nemzetközi protokoll szakértő, kommunikációs tréner 2018. november 15. Gáspár Ágnes több budapesti egyetem és főiskola óraadó tanára és trénere protokoll, viselkedéskultúra, üzleti kommunikáció, tárgyalástechnika, rendezvényszervezés, média és közszereplés témakörökben. Protokoll szakértőként rendszeres résztvevője különböző TV csatornák műsorainak, több nívódíj és televíziós kitüntetés birtokosa. Korábbi ausztriai életszakaszában szerzett tanulmányokat és gyakorlati tapasztalatokat a rendezvényszervezés, üzleti kommunikáció és diplomáciai protokoll területeken. Rendkívül érdekes előadásában

Tovább olvasom »

“A harmonikus környezet szerepe”

Egyesületi napunk előadója: Juhász Ildikó Kíra, coach, térelemző, közgazdász 2018.szeptember 13. Előadónk, egyben egyesületi tagunk rendkívül színes előadásában fejtette ki, miért fontos a harmonikus környezet kialakítása munkahelyünkön és otthonunkban. Megtudhattuk, hogyan nyújt segítséget a térelemzés, mi a fogalma, szerepe. A színek, anyagok szimbolikus jelentéséről, megfelelő kiválasztásuk fontosságáról is hallhattunk.

Tovább olvasom »

„Stílusteremtés“

Egyesületi napunk előadója: Ferencz Judit, stílusszakértő, a Stylexpert tulajdonosa 2018. június 5., 17.30 Előadónk által megismerhettük a stílus fogalmát, fontosságát. Megtudhattuk, miért fontos az első benyomás; hogyan tudjuk elsajátítani a személyes márkaépítés alapjait és tudatosan alkalmazni azt a mindennapokban. Hallhattunk a színek pszichológiájáról, a testalkati típusokról és bepillantást nyerhettünk a stílusos irodai öltözet kulisszatitkaiba is. Meglepetésül előadónk a gyakorlatban is megmutatta, hogy zajlik a szín- és stílustanácsadás.

Tovább olvasom »

“Tudatos stresszkezelés a munkahelyen és a mindennapokban”

Egyesületi napunk vendége: Lenkei Anikó, stratégiai igazgató (IMEC), kommunikációs tréner, coach 2018. április 9. Kiváló előadást hallhattunk Lenkei Anikó, kommunikációs trénertől a stressz fogalmáról, a tipikus munkahelyi stresszforrásokról és azok megfelelő kezeléséről, Megismerhettük a főbb stresszreakció-típusokat, mint: hiányosságokra fókuszálás, megfelelési kényszer, kisebbségi érzés. Végül útmutatást kaptunk arra vonatkozóan, hogyan csökkenthető a stressz tudatos stresszkezeléssel.

Tovább olvasom »